25 de schimbări care au marcat piața de retail și HoReCa din România

Liderul de piață din industria frigului comercial și industrial, DAAS International Group, sărbătorește 25 de ani de activitate într-un mod inedit: prin lansarea unei cărți care prezintă schimbările de pe piața din România ce au influențat major obișnuințele de consum ale românilor. 

„The Book of Change” este dedicată atât publicului general, cât și celor care activează în industriile HoReCa sau retail. Ea prezintă cele mai importante proiecte și tendințe care au luat amploare în România în perioada post decembristă și impactul pe care acestea le-au avut în viața de zi cu zi a consumatorului final.

Cum s-a ajuns după Revoluție de la primele chioșcuri stradale și dozatoare de suc la rețelele de hypermarket-uri care împânzesc astăzi țara? Cum a evoluat apetitul românilor pentru ieșirile la restaurant, de la ocazii speciale la un stil de viață? Cum a cucerit fast food-ul gusturile românilor și cum s-au transformat hotelurile și centrele business în niște adevărate orașe-în-oraș? Sunt doar câteva dintre întrebările care își găsesc răspunsul în “The Book of Change”, din perspectiva celor care au fost direct implicați în toate aceste schimbări.

„În cei 25 de ani de activitate, DAAS a participat la scrierea istoriei acestor industrii prin implementarea unor proiecte cu totul noi pentru piața din România. Alături de clienți, parteneri și furnizori români și internaționali, compania noastră a sprijinit schimbarea în țara noastră prin servicii care, în ziua de astăzi, au devenit indispensabile. Așadar, în 2018 sărbătorim 25 de ani de schimbare pentru întreaga Românie, nu doar pentru DAAS”, a declarat Daniel Mocanu, Director General DAAS International Group.

„The Book of Change” este doar unul dintre proiectele speciale pe care DAAS le pregătește în acest an aniversar. În luna februarie, compania a dezvăluit logo-ul aniversar și își propune să utilizeze noua identitate în comunicarea bradului din 2018. În plus, DAAS a pregătit și un material video în care atât reprezentanți ai top management-ului DAAS, cât și persoane importante din managementul unor companii partenere sau chiar cliențis au vorbit despre cele mai importante schimbări pe care industria din România le-a cunoscut în ultimii 25 de ani: www.daas.ro.

„Succesul companiei noastre se datorează atât ambiției și implicării angajaților, cât și clienților și furnizorilor noștri care au primit inovația cu brațele deschise și au avut încredere în excelența serviciilor DAAS. Pe această cale dorim să le mulțumim tuturor pentru cele câteva sute de prietenii legate, dar și pentru nenumăratele învățături și amintiri acumulate în cei 25 de ani,” a adăugat Daniel Mocanu.

DAAS are capital 100% românesc și este una dintre cele mai longevive branduri din țara noastră. În cei 25 de ani de activitate, compania a implementat peste 8.000 de proiecte în România, dar și la nivel internațional, pentru lanțuri de hoteluri precum Hotelurile Ibis ale grupului Accor, Mariott sau Radisson Blu, restaurante ca Pizza Hut sau KFC, supermarket-uri și hypermarket-uri ca Billa, Carrefour, Auchan, Mega Image sau Real, dar și pentru proiecte precum cel de recondiționare a stațiunii balneare Băile Felix.

Facebook Comments

Lucrez în presă. Am colaborat cu Bursa, Business Cover și Forbes, iar în prezent scriu pentru Capital. Totodată, semnez și în revista semnebune.ro și pe leadersreunited.com. Am studiat filosofia, sunt pasionată de știință, beletristică, distribuții Linux și programare. Pentru detalii, vă stau la dispoziție pe bianca@aicisescrie.ro.